Kaarten
Met een bank- of debetkaart gaat het geld onmiddellijk van je rekening (contante betaling). Met een kredietkaart gaat het geld pas na een bepaalde tijd van je rekening (uitgestelde betaling).
Hoe vraag ik een nieuwe kaartlezer aan?
Hoe activeer ik mijn nieuwe kaart?
Hoe kan ik de code van mijn kaart aanpassen?
Wat zijn de stappen voor een online betaling met een Nagelmackers-kredietkaart?
Hoe voer ik een online betaling uit met een Nagelmackers-debetkaart (Bancontact/Debit Mastercard)?
Wat zijn de vereisten voor een online betaling met een Nagelmackers-debetkaart (Bancontact/Maestro)?
Waarom is het niet mogelijk om online betalingen te doen met mijn Nagelmackers-kaart?
Waar vind ik de voorwaarden van de verzekeringen verbonden aan mijn kredietkaart?
Wat zijn de gebruiksvoorwaarden van mijn kredietkaart?
Van welke voordelen wilt u genieten bij onze bank?
Waarom voor een Mastercard Standard kiezen?
Waarom een Mastercard Platinum kiezen?
Waarom een Mastercard Gold kiezen?
Waarom voor een Mastercard Business kiezen?
Welke kredietkaarten biedt Nagelmackers aan?
Hoe betaal ik contactloos met mijn Nagelmackers-debetkaart?
Waar kan ik geld afhalen ?
Mijn kredietkaart is verloren of gestolen. Wat nu ?
Kaart verloren of gestolen?
In welke landen kunt u uw kredietkaart gebruiken ?
In welke landen kunt u uw debetkaart gebruiken ?
Hoeveel geld kan ik afhalen ?
Waar kan ik mijn uitgaven met mijn kredietkaart raadplegen?
Hoe kan ik mijn maandelijkse limiet verhogen ?
Wat kan ik zelf doen om fraude met mijn kaarten te vermijden?
Betwisting van een verrichting