Faq
Categorieën
Betalingen
Bankkaart en kredietkaart
- Betwisting van een verrichting
- Enkele veiligheidstips
- Hoeveel geld kan ik afhalen?
- Hoeveel geld heb ik uitgegeven met mijn kredietkaart?
- In welke landen kunt u uw debetkaart gebruiken?
- In welke landen kunt u uw kredietkaart gebruiken?
- Kaart verloren of gestolen?
- Mijn kredietkaart is verloren of gestolen. Wat nu?
- Opvolgen van de uitgaven met mijn kredietkaart
- Waar kan ik geld afhalen?
- Waar vind ik de gebruiksvoorwaarden van mijn kredietkaart?
- Waar vind ik de voorwaarden van de verzekeringen verbonden aan mijn kredietkaart?
- Hoe kan ik mijn maandelijkse limiet verhogen?
Mobile Banking
- Hoe meld ik mij voor de eerste keer aan in Mobile Banking?
- Hoe weet ik zeker dat mijn overschrijving via Mobile Banking wordt uitgevoerd?
- Hoe wijzig ik mijn profielcode van Mobile Banking?
- Ik krijg na 5 onjuiste profielcodes het bericht ‘profielcode geblokkeerd’. Wat nu?
- Kunnen meerdere gebruikers op hetzelfde toestel inloggen tot Mobile Banking?
- Wat als ik mijn smartphone of tablet verlies of verkoop?
- Welke rekeningnummers zijn zichtbaar in Mobile Banking?
Veiligheid
- Hoe kan ik als cliënt, mijn computer/tablet/smartphone beveiligen?
- Ik heb een mail ontvangen van Nagelmackers. Hoe kan ik zeker zijn van de afzender?
- Is het veilig om online te bankieren in een internetcafé?
- Mijn smartphone of tablet met Mobile Banking op werd gestolen. Wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als ik slachtoffer ben van cybercriminaliteit?
- Welke vormen van cybercriminaliteit bestaan er?
- Wat kan ik doen om mijn veiligheid online te verzekeren?
Privacy
Online Banking
- Hoe beheer ik de gebruikslimieten van mijn debet- of kredietkaart?
- Hoe beheer ik mijn beleggingsplan(nen) in fondsen?
- Hoe beheer in mijn domiciliëringen via Online Banking?
- Hoe kan ik een doorlopende opdracht wijzigen?
- Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens (adres, e-mailadres, telefoonnummer) wijzigen?
- Hoe krijg ik toegang tot Online Banking?
- Hoe open ik een nieuwe rekening?
- Hoe teken ik in op een eenmalige belegging in fondsen of een periodiek beleggingsplan?
- Hoe zorg ik ervoor dat de laatst gebruikte rekening automatisch geselecteerd wordt als ik een nieuwe overschrijving uitvoer of hoe stel ik een standaardrekening in voor het uitvoeren van mijn verrichtingen?
- Wat is het verschil tussen een eenmalige belegging in fondsen en een beleggingsplan?
- Hoe maak ik bepaalde rekeningen zichtbaar of onzichtbaar?
- Hoe stel ik een standaardrekening in voor het uitvoeren van mijn verrichtingen?
- Hoe wijzig ik de volgorde waarin mijn rekeningen verschijnen in mijn overzicht?
- Hoe geef ik een rekening een andere naam?
Online Banking Plus
- Hoe vraag ik Online Banking Plus aan? Hoe stap ik over naar een Online Banking Plus-contract?
- Hoe zeg ik mijn Online Banking Plus-contract op?
- Wat heeft Online Banking Plus meer te bieden dan Online Banking?
- Zijn er kosten verbonden aan Online Banking Plus?
- Waar kan ik mijn contract wijzigen van Online Banking naar Online Banking Plus of omgekeerd?