Online Banking
Online Banking is het giraal betalen en sparen via internet (bijvoorbeeld Firefox, Chrome of Safari) en internetapplicaties op je laptop, desktop, smartphone of tablet.
Waar kun je de gemaakte afspraken bekijken?
Waar kan ik terecht als ik een probleem heb met Online of Mobile Banking?
Hoe activeert u Mobile Banking?
Hoe log ik mij in op Nagelmackers Online Banking ?
Van welke voordelen wilt u genieten bij onze bank?
Wat is het verschil tussen een eenmalige belegging in fondsen en een beleggingsplan?
Waar kan ik mijn uitgaven met mijn kredietkaart raadplegen?
Hoe zorg ik ervoor dat de laatst gebruikte rekening automatisch geselecteerd wordt als ik een nieuwe overschrijving uitvoer of hoe stel ik een standaardrekening in voor het uitvoeren van mijn verrichtingen ?
Hoe wijzig ik de volgorde waarin mijn rekeningen verschijnen in mijn overzicht ?
Hoe teken ik in op een eenmalige belegging in fondsen of een periodiek beleggingsplan ?
Hoe stel ik een standaardrekening in voor het uitvoeren van mijn verrichtingen ?
Hoe open ik een nieuwe rekening ?
Hoe maak ik bepaalde rekeningen zichtbaar of onzichtbaar ?
Hoe krijg ik toegang tot Online Banking ?
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens (adres, e-mailadres, telefoonnummer) wijzigen ?
Hoe kan ik een doorlopende opdracht wijzigen ?
Hoe geef ik een rekening een andere naam?
Hoe beheer in mijn domiciliëringen via Online Banking?
Hoe beheer ik mijn beleggingsplan(nen) in fondsen?
Hoe beheer ik de gebruikslimieten van mijn debet- of kredietkaart?