Wat doet u in geval van fraude?

Hebt u verdachte transacties opgemerkt op uw rekening?

Bent u het slachtoffer van phishing of vishing?

Hebt u uw M1 en M2-codes doorgegeven aan een persoon met slechte bedoelingen?

A woman completes an online payment transaction, seamlessly handling the process through her smartphone with ease and convenience.

Blokkeer onmiddellijk al uw Online & Mobile Banking-abonnementen

  • ofwel via uw Online/Mobile Banking (door te klikken op ‘Blokkeer mijn abonnement’);
  • ofwel via Card Stop op +32 78 170 170 (24u./7d.).

Eenmaal uw abonnementen geblokkeerd zijn, kunnen geen transacties meer uitgevoerd worden in uw Online & Mobile Banking met de betrokken abonnementen.

Uw kaarten worden niet geblokkeerd tenzij u dat expliciet vraagt. U kunt ze dus blijven gebruiken in winkels en online handelszaken.

Om uw abonnement te deblokkeren, moet u contact opnemen met onze helpdesk op +32 2 229 69 40.

Voor meer informatie over veiligheid online, kunt u onze veelgestelde vragen of onze inzichten over veiligheid raadplegen, net als deze websites: safeonweb.be en febelfin.be.

Meer over dit onderwerp

Jonge vrouw bekijkt haar online winkelwagen Veiligheid Artikel
30 April 2025

Voorkom oplichting bij online aankopen

Oplichter doet zich voor als bankmedewerker Veiligheid Artikel
04 April 2025

Wees alert op bank-aan-huis-fraude!

A fox among a group of unsuspecting chickens. Veiligheid Artikel
19 September 2024

Laat u niet vangen!