Wat doet u in geval van fraude?
Hebt u verdachte transacties opgemerkt op uw rekening?
Bent u het slachtoffer van phishing of vishing?
Hebt u uw M1 en M2-codes doorgegeven aan een persoon met slechte bedoelingen?
Blokkeer onmiddellijk al uw Online & Mobile Banking-abonnementen
- ofwel via uw Online/Mobile Banking (door te klikken op ‘Blokkeer mijn abonnement’);
- ofwel via Card Stop op +32 78 170 170 (24u./7d.).
Eenmaal uw abonnementen geblokkeerd zijn, kunnen geen transacties meer uitgevoerd worden in uw Online & Mobile Banking met de betrokken abonnementen.
Uw kaarten worden niet geblokkeerd tenzij u dat expliciet vraagt. U kunt ze dus blijven gebruiken in winkels en online handelszaken.
Om uw abonnement te deblokkeren, moet u contact opnemen met onze helpdesk op 02 229 69 30.
Voor meer informatie over veiligheid online, kunt u de verschillende rubrieken op onze pagina over veiligheid raadplegen, net als deze websites: safeonweb.be en febelfin.be.
Wat is uw doelstelling? Praat erover met een Nagelmackers-adviseur. Samen stelt u een strategie op die u naadloos naar uw bestemming brengt.