Wees Mobile, ook op vakantie!
Na deze maandenlange lockdown hebt u beslist om andere oorden op te zoeken en een paar dagen op vakantie te gaan … De checklist met uw laatste voorbereidingen is afgevinkt. Maar misschien hebt u toch iets over het hoofd gezien: uw bankzaken. Ach, u hoeft zich geen zorgen te maken. Download simpelweg onze gratis Mobile Banking-app (mocht u die nog niet hebben). Daarmee kunt u vanop uw smartphone uw rekeningen blijven raadplegen en transacties uitvoeren, waar en wanneer u maar wilt. En dat is niet alles ...
Naast tal van andere functies, kunt u op vakantie uw Mobile Banking gebruiken om …
Uw kaarten te beheren
Standaard kunt u uw debetkaart overal in Europa en uw kredietkaart overal ter wereld gebruiken. Als u deze functies wilt wijzigen, kunt u via uw Mobile Banking:
- het gebruik van uw debetkaart beperken tot België;
- het gebruik van uw debetkaart gedurende maximaal 6 maanden uitbreiden naar overal ter wereld;
- het gebruik van uw kredietkaart beperken tot België of Europa.
Als u denkt dat u het slachtoffer bent van fraude, kunt u in één klik uw Online en Mobile Banking-abonnement blokkeren.
In geval van diefstal of verlies van uw debet- of kredietkaart, belt u zo snel mogelijk Card Stop op het nummer +32 78 170 170 (24 op 24 en 7 op 7 bereikbaar). Verlies geen tijd door dit nummer te beginnen opzoeken, u vindt het makkelijk terug in uw Mobile Banking.
Uw rekeningen en uw budget op te volgen
Wilt u weten hoeveel u al hebt uitgegeven? Dankzij uw Mobile Banking blijft u op elk moment op de hoogte van uw saldo en de bewegingen op uw rekeningen. U kunt ook de lopende uitgaven op uw kredietkaart raadplegen. Gedaan met onaangename verrassingen wanneer u thuiskomt …
Betalingen uit te voeren
Wilt u uw huur betalen of moet u nog een vriend terugbetalen? Het is mogelijk vanaf dankzij uw Mobile Banking. U kunt ook uw gewoonlijke overschrijvingen uitvoeren, online aankopen …
Uw adviseur te contacteren
Zit u met een vraag, een technisch probleem, of wilt u graag een afspraak zodra u terug thuis bent? U kunt gemakkelijk uw adviseur contacteren of een beroep doen op de technische ondersteuning dankzij een beveiligd berichtensysteem in Mobile Banking.
En dat gaat nog gemakkelijker met itsme®!
U hebt geen kaartlezer meer nodig: dankzij itsme® kunt u heel eenvoudig begunstigden opslaan en uw wachtwoord wijzigen. Uw abonnement kan bovendien geactiveerd worden via itsme.
Wilt u alle functies in Mobile Banking ontdekken of weten hoe u de app downloadt?
Hoe wordt uw tweede verblijf in Frankrijk belast?
(Gedeeltelijke) terugvordering van Belgische roerende voorheffing op ontvangen dividenden
Het is weer tijd voor de belastingaangifte voor natuurlijke personen…
Investment Trends podcast - Het succes van de halfgeleider- en chipindustrie
De Tijd - Nichespelers in private banking bijten van zich af
U kunt uw toestemming altijd intrekken via ‘uitschrijven’ onderaan onze e-mails of zoals toegelicht in onze Privacyverklaring. Meer informatie over o.a. de verwerking en bescherming van uw persoonsgegevens en de rechten die u daarbij hebt (zoals uw recht op inzage, correctie ...), vindt u in onze Privacyverklaring.
Wat is uw doelstelling? Praat erover met een Nagelmackers-adviseur. Samen stelt u een strategie op die u naadloos naar uw bestemming brengt.