Wees Mobile, ook op vakantie!
Na deze maandenlange lockdown hebt u beslist om andere oorden op te zoeken en een paar dagen op vakantie te gaan … De checklist met uw laatste voorbereidingen is afgevinkt. Maar misschien hebt u toch iets over het hoofd gezien: uw bankzaken. Ach, u hoeft zich geen zorgen te maken. Download simpelweg onze gratis Mobile Banking-app (mocht u die nog niet hebben). Daarmee kunt u vanop uw smartphone uw rekeningen blijven raadplegen en transacties uitvoeren, waar en wanneer u maar wilt. En dat is niet alles ...
Naast tal van andere functies, kunt u op vakantie uw Mobile Banking gebruiken om …
Uw kaarten te beheren
Standaard kunt u uw debetkaart overal in Europa en uw kredietkaart overal ter wereld gebruiken. Als u deze functies wilt wijzigen, kunt u via uw Mobile Banking:
- het gebruik van uw debetkaart beperken tot België;
- het gebruik van uw debetkaart gedurende maximaal 6 maanden uitbreiden naar overal ter wereld;
- het gebruik van uw kredietkaart beperken tot België of Europa.
Als u denkt dat u het slachtoffer bent van fraude, kunt u in één klik uw Online en Mobile Banking-abonnement blokkeren.
In geval van diefstal of verlies van uw debet- of kredietkaart, belt u zo snel mogelijk Card Stop op het nummer +32 78 170 170 (24 op 24 en 7 op 7 bereikbaar). Verlies geen tijd door dit nummer te beginnen opzoeken, u vindt het makkelijk terug in uw Mobile Banking.
Uw rekeningen en uw budget op te volgen
Wilt u weten hoeveel u al hebt uitgegeven? Dankzij uw Mobile Banking blijft u op elk moment op de hoogte van uw saldo en de bewegingen op uw rekeningen. U kunt ook de lopende uitgaven op uw kredietkaart raadplegen. Gedaan met onaangename verrassingen wanneer u thuiskomt …
Betalingen uit te voeren
Wilt u uw huur betalen of moet u nog een vriend terugbetalen? Het is mogelijk vanaf dankzij uw Mobile Banking. U kunt ook uw gewoonlijke overschrijvingen uitvoeren, online aankopen …
Uw adviseur te contacteren
Zit u met een vraag, een technisch probleem, of wilt u graag een afspraak zodra u terug thuis bent? U kunt gemakkelijk uw adviseur contacteren of een beroep doen op de technische ondersteuning dankzij een beveiligd berichtensysteem in Mobile Banking.
En dat gaat nog gemakkelijker met itsme®!
U hebt geen kaartlezer meer nodig: dankzij itsme® kunt u heel eenvoudig begunstigden opslaan en uw wachtwoord wijzigen. Uw abonnement kan bovendien geactiveerd worden via itsme.
Wilt u alle functies in Mobile Banking ontdekken of weten hoe u de app downloadt?
U kunt uw toestemming altijd intrekken via ‘uitschrijven’ onderaan onze e-mails of zoals toegelicht in onze Privacyverklaring. Meer informatie over o.a. de verwerking en bescherming van uw persoonsgegevens en de rechten die u daarbij hebt (zoals uw recht op inzage, correctie ...), vindt u in onze Privacyverklaring.
Wat is uw doelstelling? Praat erover met een Nagelmackers-adviseur. Samen stelt u een strategie op die u naadloos naar uw bestemming brengt.