Hoe kan ik een doorlopende opdracht wijzigen?
In de categorie Online Banking.
Om een doorlopende opdracht te wijzigen, klikt u in de lijst van doorlopende opdrachten of in de lijst van te ondertekenen doorlopende opdrachten op de opdracht die u wilt wijzigen.
Als een doorlopende opdracht binnen twee dagen zal uitgevoerd worden, is de opdracht in behandeling. In dat geval kunt u ze tijdelijk niet wijzigen.
Vergeet de gewijzigde doorlopende opdracht niet te ondertekenen om uw wijzigingen te registreren.
Andere vragen in deze categorie
- Hoe beheer ik de gebruikslimieten van mijn debet- of kredietkaart?
- Hoe beheer ik mijn beleggingsplan(nen) in fondsen?
- Hoe beheer in mijn domiciliëringen via Online Banking?
- Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens (adres, e-mailadres, telefoonnummer) wijzigen?
- Hoe krijg ik toegang tot Online Banking?
- Hoe open ik een nieuwe rekening?
- Hoe teken ik in op een eenmalige belegging in fondsen of een periodiek beleggingsplan?
- Hoe zorg ik ervoor dat de laatst gebruikte rekening automatisch geselecteerd wordt als ik een nieuwe overschrijving uitvoer of hoe stel ik een standaardrekening in voor het uitvoeren van mijn verrichtingen?
- Wat is het verschil tussen een eenmalige belegging in fondsen en een beleggingsplan?
- Hoe maak ik bepaalde rekeningen zichtbaar of onzichtbaar?
- Hoe stel ik een standaardrekening in voor het uitvoeren van mijn verrichtingen?
- Hoe wijzig ik de volgorde waarin mijn rekeningen verschijnen in mijn overzicht?
- Hoe geef ik een rekening een andere naam?