Hoe meld ik mij voor de eerste keer aan in Mobile Banking?
In de categorie Mobile Banking.
Log eerst in op Online Banking en controleer onder Beheer of Mobile Banking geactiveerd is. Ga vervolgens met uw smartphone/tablet naar de App Store (iOS) of Play Store (Android) en download de app Mobile Banking van Nagelmackers.
Eens de app werd gedownload, voert u de identificatiegegevens in. Die gegevens zijn specifiek voor het toestel waarop u Mobile Banking activeert.
De identificatiegegevens bestaan uit:
- uw kaartnummer of gebruikerscode (die u gebruikt om in te loggen op Online Banking);
- de naam van het toestel;
- een unieke profielcode die u aanmaakt voor de verbinding tot Mobile Banking met dat specifieke toestel.
Om de activatie te voltooien, moet u nog een elektronische handtekening plaatsen met behulp van uw kaartlezer en bankkaart of itsme®.
Andere vragen in deze categorie
- Hoe weet ik zeker dat mijn overschrijving via Mobile Banking wordt uitgevoerd?
- Hoe wijzig ik mijn profielcode van Mobile Banking?
- Ik krijg na 5 onjuiste profielcodes het bericht ‘profielcode geblokkeerd’. Wat nu?
- Kunnen meerdere gebruikers op hetzelfde toestel inloggen tot Mobile Banking?
- Wat als ik mijn smartphone of tablet verlies of verkoop?
- Welke rekeningnummers zijn zichtbaar in Mobile Banking?