Nagelmackers maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren. Daardoor kunnen we beter voldoen aan uw behoeften en voorkeuren.
Wenst u meer informatie of weigert u het gebruik van cookies? Klik hier. Verdergaan op de website

27 mei 2019

Het Invest Loyalty Program: beleg uzelf naar een hoger niveau!

Marjorie Hoyaux

Auteur

Kent u het Invest Loyalty Program al? Als oudste bank van België en vermogensexpert stelt Nagelmackers dagelijks alles in het werk om het vermogen van haar cliënten als een goede huisvader te beheren, beschermen en doen groeien.

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Maar ze wil nog een stap verder gaan en hun meer bieden dan enkel beleggingen. Daarom ontwikkelde Nagelmackers het Invest Loyalty Program, een gloednieuw concept waarbij de diensten en ondersteuning in verhouding staan met de beleggingen in portefeuille bij Nagelmackers.

Het principe is eenvoudig: hoe meer een cliënt klimt naar een hoger niveau (5 in het totaal), hoe meer voordelen hij geniet.

Adrian Scott (head of Commercial Business) en Bart Beeusaert (directeur Marketing & Communication) beantwoorden een aantal vragen tijdens een interview.
Wilt u meer ontdekken over het programma? Raadpleeg dan de pagina over het Invest Loyalty Program!

Is dit een vernieuwend programma?

Adrian Scott: “Dit programma is zowel vernieuwend als belangrijk. Het onderscheidt ons namelijk van onze concurrenten. Het biedt nieuwe cliënten die naar ons willen overstappen een meerwaarde, maar bindt onze bestaande cliënten bovendien en moedigt hen aan om meer te beleggen bij Nagelmackers om de voordelen te genieten van het volgende niveau.”

Bart Beeusaert: “Hoewel andere banken een aantal identieke zaken uit ons programma aanbieden, verenigt Nagelmackers ze als eerste in alle transparantie in een package. Dat maakt uiteraard het verschil.”

Wat zijn de voordelen voor cliënten?

Bart Beeusaert: “We weten dat het merendeel van onze cliënten elders geld heeft. Wij willen hen met het Invest Loyalty Program aantonen dat ze op meerdere vlakken voordelen zullen genieten indien ze dat geld bij Nagelmackers beleggen. Het betreft onder meer begeleiding door specialisten, aangepaste opvolgingstools, specifieke betaalmiddelen …”

Waar staat het Invest Loyalty Program binnen 5 jaar?

Bart Beeusaert: “Het Invest Loyalty Program zal niet stilstaan, maar blijven evolueren. Wij hebben de intentie om partnerschappen aan te gaan met exclusieve merken en onze cliënten extra voordelen te bieden zoals kortingen op exclusieve hotels of snellere reservaties in sterrenrestaurants. We gaan ook op zoek naar partnerschappen met vermaarde merken en zullen met hen zeer exclusieve events organiseren.”

Nagelmackers biedt een brede waaier aan producten en diensten aan naargelang de beleggingscapaciteit van haar cliënten. Mocht je die vrijheid hebben, voor welk product of welke dienst zou je zelf kiezen?

Adrian Scott: “Vele diensten uit het programma zijn aantrekkelijk. De Wealth Scan van Estate Planning biedt een echte meerwaarde omdat je een globaal zicht krijgt op je portefeuille en er een professionele successieplanning opgemaakt kan worden. Aangezien ik ook veel reis, zouden de diensten die de Mastercard World Elite (die vanaf het najaar beschikbaar zou zijn) biedt, zoals toegang tot airport lounges en de conciërgeservice, mij zeker de nodige sereniteit brengen.”

Bart Beeusaert: “Ik zou graag een Mastercard World Elite bezitten, niet alleen voor haar elegantie en stijl, maar ook voor de talrijke interessante diensten die ze te bieden heeft.”

Blijf op de hoogte

Door in te schrijven op de newsletter van de bank worden uw persoonsgegevens verzameld door Bank Nagelmackers nv, verantwoordelijk voor de verwerking, met maatschappelijke zetel in de Sterrenkundelaan 23 te 1210 Brussel, ondernemingsnummer 0404.140.107. Tenzij u hier niet akkoord mee gaat, kunnen die gegevens verwerkt worden voor marketingdoeleinden op basis van de rechtmatige belangen van de bank (vrije ondernemerschap en direct marketing). Voor bijkomende informatie kunt u de Privacyverklaring van de bank raadplegen in alle kantoren van de bank of via nagelmackers.be/nl/privacy.

Om u die commerciële aanbiedingen via e-mail te kunnen doorsturen, heeft de bank ook uw voorafgaande toestemming nodig. Die toestemming is echter niet eindeloos geldig. U kunt ons steeds op de hoogte brengen wanneer u geen reclame meer wenst te ontvangen via e-mail, door u via e-mail uit te schrijven van onze marketinglijst.

Indien u uw toestemming niet geeft, ontvangt u geen commerciële aanbiedingen via e-mail voor de financiële producten en diensten die de bank commercialiseert.

Ik verklaar hierbij kennis genomen te hebben van het bovenstaande en geef de bank toestemming om mij haar commerciële aanbiedingen via e-mail te sturen.

Ik begrijp bovendien dat ik het recht heb om mij te verzetten tegen de verwerking van mijn persoonsgegevens voor direct marketingdoeleinden.

Wat is uw doelstelling? Praat erover met een Nagelmackers-adviseur. Samen stelt u een strategie op die u naadloos naar uw bestemming brengt.

Maak een afspraak