Wat als ik mijn smartphone of tablet verkoop?
In de categorie Mobile Banking.
Zelfs al kan een andere gebruiker de app niet gebruiken zonder profielcode of activatie via Online Banking, raden wij u toch aan de app te desinstalleren voor u uw toestel verkoopt.
Andere vragen in deze categorie
- Hoe activeer ik Mobile Banking?
- Hoe meld ik mij aan in Mobile Banking?
- Hoe meld ik mij voor de eerste keer aan in Mobile Banking?
- Hoe weet ik zeker dat mijn overschrijving via Mobile Banking wordt uitgevoerd?
- Hoe wijzig ik mijn profielcode van Mobile Banking?
- Ik krijg na 7 onjuiste profielcodes het bericht ‘profielcode geblokkeerd’. Wat nu?
- Kan ik Mobile Banking op meerdere mobiele toestellen gebruiken?
- Kunnen meerdere gebruikers op hetzelfde toestel inloggen tot Mobile Banking?
- Waar vind ik mijn gebruikerscode?
- Wat als ik mijn smartphone of tablet verloren heb?
- Wat als mijn toestel uitvalt tijdens een overschrijving via Mobile Banking?
- Wat heb ik nodig om Mobile Banking te gebruiken?
- Welke rekeningnummers zijn zichtbaar in Mobile Banking?