Waarom krijg ik een foutmelding voor de einddatum van een doorlopende opdracht?
In de categorie Online Banking.
Aangezien kredieten een maximale looptijd van 30 jaar hebben, werd de einddatum (laatste betalingsdatum) van een doorlopende opdracht beperkt tot 30 jaar.
Wenst u toch een doorlopende opdracht in te voeren met een looptijd van meer dan 30 jaar, dan volstaat het ‘zonder laatste betaling’ aan te vinken in uw doorlopende opdracht.
Andere vragen in deze categorie
- Hoe beheer ik de gebruikslimieten van mijn debetkaart?
- Hoe beheer ik mijn beleggingsplan(nen) in fondsen?
- Hoe beheer in mijn domiciliëringen via Online Banking?
- Hoe kan ik een doorlopende opdracht wijzigen?
- Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens (adres, e-mailadres, telefoonnummer) wijzigen?
- Hoe krijg ik toegang tot Online Banking?
- Hoe open ik een nieuwe rekening?
- Hoe open ik een nieuwe spaarrekening?
- Hoe open ik een nieuwe termijnrekening?
- Hoe teken ik in op een eenmalige belegging in fondsen of een periodiek beleggingsplan?
- Hoeveel kan ik uitgeven met mijn kredietkaart?
- Ik wil dat de laatst gebruikte rekening automatisch geselecteerd wordt als ik een nieuwe overschrijving uitvoer. Hoe doe ik dat?
- Kan de boeking van de uitgaven gedaan met mijn kredietkaart gevolgen hebben voor de maandelijkse limiet van mijn kaart?
- Kan ik een punt of een komma invoeren in een bedrag?
- Kan ik Online Banking gebruiken op mijn tablet?
- Moet ik over een effectenrekening beschikken om in te tekenen op een beleggingsfonds?
- Over welke periode loopt de maandelijkse limiet van een kredietkaart?
- Waar kan ik mijn contract wijzigen van Online Banking naar Online Banking Plus of omgekeerd?
- Waarom kan ik sommige overschrijvingen/doorlopende opdrachten in de lijst niet aanvinken?
- Waarom krijg ik een foutmelding voor de einddatum van een doorlopende opdracht?
- Waarom staan niet al mijn overschrijvingen in Mijn opdrachten?
- Waarom zie ik in het kaartoverzicht soms het kaartnummer en soms het rekeningnummer?
- Waarom zie ik meer bankkaarten?
- Wat als ik advies wens alvorens een belegging te kopen of verkopen?
- Wat als ik wil beleggen in fondsen niet uitgedrukt in euro?
- Wat is een eigen omschrijving?
- Wat is het verschil tussen een eenmalige belegging in fondsen en een beleggingsplan?
- Wat kan ik doen onder het tabblad Mijn beleggingen?
- Welke beleggingen kan ik via Online Banking doen?
- Welke beleggingen kan ik via Online Banking verkopen?
- Hoe maak ik bepaalde rekeningen zichtbaar of onzichtbaar?
- Hoe wijzig ik de taal van mijn Online Banking?
- Hoe stel ik een standaardrekening in voor het uitvoeren van mijn verrichtingen?
- Hoe wijzig ik de volgorde waarin mijn rekeningen verschijnen in mijn overzicht?
- Hoe geef ik een rekening een andere naam?
- Hoe kan ik het tonen van Details van de bewegingen van de rekeningen permanent maken?
- Hoe kan ik een afspraak maken?
- Is online bankieren veilig?
- Wat kan ik doen om mijn veiligheid online te verzekeren?
- Waarom krijg ik een foutmelding als ik een bedrag invoer?
- Waarom kan ik sommige overschrijvingen/doorlopende opdrachten in de lijst niet aanvinken?