Kaart verloren of gestolen?
Bel zo snel mogelijk Card Stop op het nummer +32 78 170 170 (24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar), om de kaart onmiddellijk te laten blokkeren. U moet de volgende informatie meedelen:
-
het aantal kaarten dat Card Stop moet blokkeren,
het kaarttype (Bancontact of Mastercard),
de naam van de uitgever van uw kaart (uw bank),
het aan de verloren of gestolen kaart gekoppelde rekeningnummer,
het nummer van de kaart die u wilt laten blokkeren,
de persoonsgegevens van de kaarthouder.
Geef daarna de diefstal of het verlies bij de plaatselijke autoriteiten aan om een proces-verbaal te laten opstellen.
Als Atos Worldline het vraagt, moet u het bewijs en de referenties van uw aangifte kunnen voorleggen.
Waarschuw ook uw Nagelmackers-kantoor. Als u uw debetkaart hebt laten blokkeren, moet u uw kantoor op de hoogte brengen om een nieuwe kaart te laten maken.
Als u uw kredietkaart hebt laten blokkeren, zal automatisch via Card Stop een nieuwe kaart worden gemaakt.
Andere vragen in deze categorie
- Betwisting van een verrichting
- Enkele veiligheidstips
- Hoeveel geld kan ik afhalen?
- Hoeveel geld heb ik uitgegeven met mijn kredietkaart?
- In welke landen kunt u uw debetkaart gebruiken?
- In welke landen kunt u uw kredietkaart gebruiken?
- Mijn kredietkaart is verloren of gestolen. Wat nu?
- Opvolgen van de uitgaven met mijn kredietkaart
- Waar kan ik geld afhalen?
- Waar vind ik de gebruiksvoorwaarden van mijn kredietkaart?
- Waar vind ik de voorwaarden van de verzekeringen verbonden aan mijn kredietkaart?
- Hoe kan ik mijn maandelijkse limiet verhogen?