Kaart verloren of gestolen?

Bel zo snel mogelijk Card Stop op het nummer +32 78 170 170 (24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar), om de kaart onmiddellijk te laten blokkeren. U moet de volgende informatie meedelen:

  • het aantal kaarten dat Card Stop moet blokkeren,
  • het kaarttype (Bancontact of Mastercard),
  • de naam van de uitgever van uw kaart (uw bank),
  • het aan de verloren of gestolen kaart gekoppelde rekeningnummer,
  • het nummer van de kaart die u wilt laten blokkeren,
  • de persoonsgegevens van de kaarthouder.

Geef daarna de diefstal of het verlies bij de plaatselijke autoriteiten aan om een proces-verbaal te laten opstellen.
Als Atos Worldline het vraagt, moet u het bewijs en de referenties van uw aangifte kunnen voorleggen.

Waarschuw ook uw Nagelmackers-kantoor. Als u uw debetkaart hebt laten blokkeren, moet u uw kantoor op de hoogte brengen om een nieuwe kaart te laten maken.
Als u uw kredietkaart hebt laten blokkeren, zal automatisch via Card Stop een nieuwe kaart worden gemaakt.