Hoe wijzig ik mijn profielcode van Mobile Banking?
In de categorie Mobile Banking.
De specifieke profielcode waarmee u inlogt op Mobile Banking wijzigt u:
- via Online Banking > Beheer > Mijn mobiel bankieren > Mijn mobiele toestellen;
- rechtstreeks via de app Mobile Banking onder Meer.
Andere vragen in deze categorie
- Hoe activeer ik Mobile Banking?
- Hoe meld ik mij aan in Mobile Banking?
- Hoe meld ik mij voor de eerste keer aan in Mobile Banking?
- Hoe weet ik zeker dat mijn overschrijving via Mobile Banking wordt uitgevoerd?
- Ik krijg na 7 onjuiste profielcodes het bericht ‘profielcode geblokkeerd’. Wat nu?
- Kan ik Mobile Banking op meerdere mobiele toestellen gebruiken?
- Kunnen meerdere gebruikers op hetzelfde toestel inloggen tot Mobile Banking?
- Waar vind ik mijn gebruikerscode?
- Wat als ik mijn smartphone of tablet verkoop?
- Wat als ik mijn smartphone of tablet verloren heb?
- Wat als mijn toestel uitvalt tijdens een overschrijving via Mobile Banking?
- Wat heb ik nodig om Mobile Banking te gebruiken?
- Welke rekeningnummers zijn zichtbaar in Mobile Banking?