Hoe open ik een nieuwe termijnrekening?
Via Mijn beleggingen > Mijn portefeuille > + Een belegging toevoegen > Termijnrekening > Bekijken krijgt u meer informatie over de termijnrekening(en) die u eventueel wenst te openen.
Om uw interesten tot op de eindvervaldag te simuleren, klikt u op Simuleren. Om uw gewenste termijnrekening te openen, klikt u op Openen, waarna u een aantal gegevens invult over de nieuwe te openen rekening.
Maak uw keuze door te klikken op Ondertekenen. Zolang deze klik niet gebeurde, kunt u steeds terugkeren naar de vorige stap via de knop Terug, onderaan het scherm.
Nadat u op Ondertekenen klikte, dient u enkel nog uw keuze te bevestigen met uw bankkaart en kaartlezer. Ten slotte krijgt u een bevestigingsboodschap.
Andere vragen in deze categorie
- Hoe beheer ik de gebruikslimieten van mijn debetkaart?
- Hoe beheer ik mijn beleggingsplan(nen) in fondsen?
- Hoe beheer in mijn domiciliëringen via Online Banking?
- Hoe kan ik een doorlopende opdracht wijzigen?
- Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens (adres, e-mailadres, telefoonnummer) wijzigen?
- Hoe krijg ik toegang tot Online Banking?
- Hoe open ik een nieuwe rekening?
- Hoe open ik een nieuwe spaarrekening?
- Hoe teken ik in op een eenmalige belegging in fondsen of een periodiek beleggingsplan?
- Hoeveel kan ik uitgeven met mijn kredietkaart?
- Ik wil dat de laatst gebruikte rekening automatisch geselecteerd wordt als ik een nieuwe overschrijving uitvoer. Hoe doe ik dat?
- Kan de boeking van de uitgaven gedaan met mijn kredietkaart gevolgen hebben voor de maandelijkse limiet van mijn kaart?
- Kan ik een punt of een komma invoeren in een bedrag?
- Kan ik Online Banking gebruiken op mijn tablet?
- Moet ik over een effectenrekening beschikken om in te tekenen op een beleggingsfonds?
- Over welke periode loopt de maandelijkse limiet van een kredietkaart?
- Waar kan ik mijn contract wijzigen van Online Banking naar Online Banking Plus of omgekeerd?
- Waarom kan ik sommige overschrijvingen/doorlopende opdrachten in de lijst niet aanvinken?
- Waarom krijg ik een foutmelding voor de einddatum van een doorlopende opdracht?
- Waarom staan niet al mijn overschrijvingen in Mijn opdrachten?
- Waarom zie ik in het kaartoverzicht soms het kaartnummer en soms het rekeningnummer?
- Waarom zie ik meer bankkaarten?
- Wat als ik advies wens alvorens een belegging te kopen of verkopen?
- Wat als ik wil beleggen in fondsen niet uitgedrukt in euro?
- Wat is een eigen omschrijving?
- Wat is het verschil tussen een eenmalige belegging in fondsen en een beleggingsplan?
- Wat kan ik doen onder het tabblad Mijn beleggingen?
- Welke beleggingen kan ik via Online Banking doen?
- Welke beleggingen kan ik via Online Banking verkopen?
- Hoe maak ik bepaalde rekeningen zichtbaar of onzichtbaar?
- Hoe wijzig ik de taal van mijn Online Banking?
- Hoe stel ik een standaardrekening in voor het uitvoeren van mijn verrichtingen?
- Hoe wijzig ik de volgorde waarin mijn rekeningen verschijnen in mijn overzicht?
- Hoe geef ik een rekening een andere naam?
- Hoe kan ik het tonen van Details van de bewegingen van de rekeningen permanent maken?
- Hoe kan ik een afspraak maken?
- Is online bankieren veilig?
- Wat kan ik doen om mijn veiligheid online te verzekeren?
- Waarom krijg ik een foutmelding als ik een bedrag invoer?
- Waarom kan ik sommige overschrijvingen/doorlopende opdrachten in de lijst niet aanvinken?
- Waarom krijg ik een foutmelding voor de einddatum van een doorlopende opdracht?