Hoe activeer ik Mobile Banking?
In de categorie Mobile Banking.
Log eerst in op Online Banking en controleer onder Beheer of Mobile Banking geactiveerd is. Ga vervolgens met uw smartphone/tablet naar de App Store (iOS) of Play Store (Android) en download de app Mobile Banking van Nagelmackers.
Eens de app werd gedownload, voert u de identificatiegegevens in. Die gegevens zijn specifiek voor het toestel waarop u Mobile Banking activeert.
De identificatiegegevens bestaan uit:
- uw kaartnummer of gebruikerscode (die u gebruikt om in te loggen op Online Banking);
- de naam van het toestel;
- een unieke profielcode van 6 cijfers die u aanmaakt voor de verbinding tot Mobile Banking met dat specifieke toestel.
Om de activatie te voltooien, moet u nog een elektronische handtekening plaatsen met behulp van uw kaartlezer en bankkaart.
Andere vragen in deze categorie
- Hoe meld ik mij aan in Mobile Banking?
- Hoe meld ik mij voor de eerste keer aan in Mobile Banking?
- Hoe weet ik zeker dat mijn overschrijving via Mobile Banking wordt uitgevoerd?
- Hoe wijzig ik mijn profielcode van Mobile Banking?
- Ik krijg na 7 onjuiste profielcodes het bericht ‘profielcode geblokkeerd’. Wat nu?
- Kan ik Mobile Banking op meerdere mobiele toestellen gebruiken?
- Kunnen meerdere gebruikers op hetzelfde toestel inloggen tot Mobile Banking?
- Waar vind ik mijn gebruikerscode?
- Wat als ik mijn smartphone of tablet verkoop?
- Wat als ik mijn smartphone of tablet verloren heb?
- Wat als mijn toestel uitvalt tijdens een overschrijving via Mobile Banking?
- Wat heb ik nodig om Mobile Banking te gebruiken?
- Welke rekeningnummers zijn zichtbaar in Mobile Banking?